Leelou Blogs

Friday, October 29, 2010

percubaan untuk mem...


percubaan utk mem...??
bukan utk MEMbunuh,MEMasak apatah lagi untuk MEManah..

ini adalah percubaan utk MEMenuhkan ruangan blog aku yg sememangya penuh dgn ruang2 kosong..

sekarang belajar utk membuat penulisan..
walaupun xd penulisan yg berbentuk ilmiah, tp marilah bermula dgn penulisan yg berbentuk !@#$%..
maknanya di sini rakan2, belajar utk bermula, dan permulaan 2 x memerlukan kesempurnaan.
cukup sekadar kita tahu utk memulakan, dan kesempurnaan 2 akan wujud bila permulaan yg kita mulakan dilakukan secara kerap(erkk paham x..)

aku bukan seorang penulis yg profesional,bukan seorang penulis yg pakar,juga bukan seorg penulis yg amatur.
aku penulis yg baru belajar utk mengenal ttg penulisan..(so pity u...)..

JADI....
kalau penulisan aku memeningkan, menggelikan atau dgn kate lain SAYUR(u know that pren)
maaf la ye...sebab aku ni...

"aku bukan seorang penulis yg profesional,bukan seorang penulis yg pakar,juga bukan seorg penulis yg amatur.
aku penulis yg baru belajar utk mengenal ttg penulisan..(so pity u...).."
(ha kn da ulang)..

sebarang cadangan,komen,kritikan atau kutukan(x bermakna ak bg green light utk kutuk ye) yg membina sgt2 dialukan..hanya sekadar utk memperbaiki dan menaiktaraf hasil penulisan..
arap2 utk menjadi penulis yg baik walaupun tidak sempurna..

sekian..

adios~~

No comments:

Post a Comment